Acapulco

27 januari 2019 - Acapulco, Mexico

Zijn nu net aangekomen bij het schip, zitten lekker met een drankje bij het zwembad. Om 19.30uur krijgen we een speciale show met een optreden van een lokale groep uit Acapulco met zang en dans.  Lekker nog wat Mexicaanse cultuur opsnuiven.  Later om 22.15u is er tropical deckparty bij het zwembad.

Daarna hebben we 7 zeedagen voor we op 4 februari in Nuku Hiva, Marquesas islands,  aaankomen.

Wij hopen dan ook zeedieren gezien te hebben.

Tot dan Groetjes Thea

1. Karin:
    28 januari 2019
    Hoi Thea en Ton, hebben jullie nu een leuke indruk hoe Mexico is. Leuk dat er een optreden is van een lokale groep. Ik hoop datjullie lekker genieten.
    Groetjes Karin
  2. Bianca:
    31 januari 2019
    Hee Thea, ik benieuwd of je nog mooie zeedieren bent tegengekomen. Geweldig al die feestjes en optredens. Enjoy! Nu op weg naar de andere kant van de wereld. Groetjes!
    Bianca
  3. Else en Theo:
    9 februari 2019
    hoi Thea en Ton, beetje late reactie, maar ziet er erg goed uit. Ben benieuwd hoe de rest van de foto's er uit zien. Wij zijn inmiddels ook in Mexico, Cancun, maar helaas niet tegelijkertijd met jullie. Had leuk geweest! Had inmiddels al iets van de Marquesas verwacht, maar misschien hebben jullie geen internet. We blijven jullie volgen.
    Veel plezier nog.