Panamakanaal

22 januari 2019 - Panama-stad, Panama

Het is nu 22 januari 7.00 uur

We liggen nu voor het Panama kanaal.

Het is nu al 25gr. Foto bijvoegen lukt nu niet. Komen later.

1. Karin:
    23 januari 2019
    Wat lekker 27gr, het is hier -1 en hebben sneeuw. Leuke foto’s. Geniet maar lekker ik ben benieuwd naar de volgende foto’s.
    Groetjes Karin
  2. Else:
    23 januari 2019
    Wat een leuke foto's. Ziet er echt spectaculair uit. Ben heel benieuwd naar de rest. Heel veel plezier weer de komende dagen.
  3. Thea Biben:
    25 januari 2019
    Wij zijn nu in Porte Quatzal. Alles is hier op anderhalf uur rijden. Wij waren te laat voor een excursie en waar we door het shuttle busje zijn gebracht kunnen we wel een taxi nemen, maar weten dan niet of we op tijd terug zijn. Wij en meerdere mensen durven het niet aan. Wij zijn nu bij een lokale touristenmarkt.
  4. Else:
    27 januari 2019
    Wat jammer dat jullie geen excursie hebben kunnen doen, verstandig dat je geen taxi hebt genomen, je moet er toch niet aan denken dat je te laat terug bent. Ach en zo'n touristenmarkt kan ook leuk zijn. Veel plezier weer de komende dagen.
  5. Thea Biben:
    27 januari 2019
    Na weer een heerlijke zeedag aangekomen in Acapulco, Mexico. Wij hebben net een tour over het eiland gemaakt en klifdivers aan het werk gezien. Het is hier nu 13.30uur. Bezig met lunchen en gaan vanmiddag naar het fort. Ik probeer wat foto's te sturen van de baai en de klifdivers.